Как правилно да рекламираме имоти във Фейсбук и какво да не допускаме?
![Експертни препоръки](/upload/articles/51/308451/c473871d7d4b12b6b863d9a339ffa27f.png)
Отговорите на тези и други въпроси, свързани с темата, дава експертът в сферата Стилиян Запорожанов. Той беше един от гост-лекторите на Четвъртата годишна конференция „Inspire to higher“ – Брокерът на бъдещето, организирана от Националното сдружение „Недвижими имоти“. Освен онлайн предприемач и маркетинг консултант във виртуалното пространство, Запрожанов е и съосновател на Онлайн бизнес академия за предприемачи, която се радва на голям интерес.
![](/uploadedimages/site_16/Стилиян-Запорожанов.png)
![](/uploadedimages/site_16/Screen Shot 2017-11-03 at 15_13_08.png)
Някои от основните пропуски при брокерите, които вече използват Фейсбук са, че не правят таргетирана реклама, а спамят всички; не събират данни за потенциални клиенти, а само за такива, които в момента търсят, а също така липсата на дългосрочна маркетингова стратегия.
Трите основни метода за развиване на бизнеса с недвижими имоти са:
- Увеличение броя на клиентите, чрез директни контакти, препоръки и директни реклами;
- Увеличаване средната стойност на покупката, чрез допълнителни онлайн и офлайн услуги;
- Увеличаване на честотата на покупка, чрез постоянна комуникация – онлайн и офлайн.
![](/uploadedimages/site_16/Стилиян-Запорожанов.png)
Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Много брокери все още залагат само на първия метод, а глобалната статистика е красноречива – за последните седем месеца цената на рекламата във Фейсбук се е покачила със 130%, а броят на рекламодателите се е удвоил за година и половина. В България, за сега, е евтино да се рекламира в социалната мрежа, а Real Estate индустрията е НЕразработена“.
Две основни стратегии за всички брокери на недвижими имоти:
- първата – Стратегия за търсещите клиенти, чрез създаване на бранд и таргетирана реклама;
- втората – Стратегия за потенциалните бъдещи клиенти, чрез създаване на обучително съдържание.
![](/uploadedimages/site_16/Стилиян-Запорожанов.png)
Освен доверието на клиентите и създаването на правилен модел маркетингов продукт, експертът споделя, че за постигането на добри резултати в социалните мрежи, много важно е и времето, в което ще се публикува или сподели информация за дадения продукт/имот.
![](/uploadedimages/site_16/Стилиян-Запорожанов.png)
Стилиян Запорожанов - онлайн предприемач, Facebook маркетинг консултант: „Рано сутрин – между 6:30ч. и 8:30ч., когато хората се приготвят за работа и вечер – между 21:00ч. и 23:30ч., когато са приключили със служебните си и домашни ангажименти, са най-подходящите часови интервали, в които да си осигурите повече публика, респективно – повече клиенти“.
На 17.11.2017г. Запорожанов инициира и провеждането на първата Фейсбук бизнес конференция в България с участието на деветима лектори-експерти в сферата на Фейсбук маркетинга.
![](/uploadedimages/site_16/23130456_10210487922291176_3397194164194648019_n.jpg)
Още от съветите на експертът очаквайте в предстоящия видео материал на Домаза Новини в рубриката Полезно.