Възстановиха историческа жп гара в Китай
За да се увеличи капацитетът, от двете страни на надземните перони са построени две „потънали“ чакални с метални покриви и соларни панели, които захранват станцията, контрастирайки с тухлената външна част на фасадата. Стъклената фасада и покривните прозорци позволяват навлизането на естествена светлина в сградата, като същевременно осигуряват отлична видимост към реконструирания фронт на гарата от вътрешността. В стените са вградени вентилационни отвори, система за излъчване и светлинни ленти за подлез, за да се създаде минималистичен интериор. Използвани са анодизирани алуминиеви панели с форма на пчелна пита, за да се подпомогне абсорбирането на шума.
Според един от основателите на MAD, Ма Янсун, гарите в Китай са станали твърде големи, а „ЖП гара в гората“ е проектирана така, че да не е толкова внушителна и студена, предава „Dezeen“. Неговата идеология е, че трябва да се преосмислят и предефинират пространствените модели на подобни сгради на транспортната инфраструктура в Китай, като се избягва обичайният стремеж към грандиозни монументални сгради и се набляга на естествената екология и културния живот, където гражданите с удоволствие отиват, престояват и се срещат.
На територията на обекта са засадени общо 1500 дървета. От северната страна на станцията те са разположени така, че да свържат сградата със съществуващ обществен парк. Същевременно, буковите дървета, оформящи централната ос на северния площад, са предназначени да създадат навес, когато пораснат напълно. Това дава основание за името на проекта. В центъра на площада на юг е разположена озеленена морава с площ около един хектар, около която има седем сгради с кръгла форма, проектирани така, че да свързват надземните и подземните маршрути за движение, дворовете и моравата, където могат да се организират събития и фестивали на открито.